Thermotech er en ledende leverandør av kvalitetstjenester og –utstyr blant annet innen varmebehandling, mobil maskinering og lekkasjetetting, både on- og offshore. Vi i K—huset har lang erfaring i denne næringen og kjenner godt til kravene, mulighetene og konkurransebildet. Dette gir oss et solid grunnlag for å levere løsninger som treffer.
– Vi ser ofte at industriselskaper har høy kompetanse og fantastiske produkter, men at det ikke alltid er like lett å kommunisere dette på en tydelig og målrettet måte. Her kan vi gjøre en forskjell, sier Aleksander Knapskog, daglig leder, i K—huset.
Thermotech er inne i en spennende vekstfase. Med både ambisjoner og handlekraft jobber selskapet målrettet for å posisjonere seg sterkere i markedet. Vi ser frem til å bidra med strategisk rådgivning, innholdsproduksjon og helhetlig markedsføring – tilpasset både nåværende behov og fremtidige mål.
– Vi liker å jobbe med selskaper som har driv, retning og rom for vekst. Thermotech har akkurat dette – og mer til. Vi opplever dem som offensive, fremtidsrettede og klare for å bygge videre på det de allerede har fått til, sier Knapskog.
– For oss handler det om å styrke merkevaren vår og kommunisere tydelig hvem vi er og hva vi står for. Vi har store ambisjoner, og det føles trygt og riktig å ha med oss et erfarent selskap som K—huset på dette, sier Svein Kvale, daglig leder i Thermotech.
Gjennom abonnementsmodellen får Thermotech tilgang til et fast, tverrfaglig team i K—huset. Dette gir trygghet, kontinuitet, fleksibilitet og sørger for at vi kan levere både langsiktige grep og raske leveranser.
– Vår modell gir oss mulighet til å være tett på kundene våre. Det skaper tillit og gjør det lettere å skape solide og varige resultater sammen, forklarer Knapskog.
– Det er alltid stas å få med nye kunder, men ekstra givende er det når vi kjenner bransjen og ser at vi kan bidra med konkret verdi fra start. Vi gleder oss til å ta fatt på samarbeidet med Thermotech, avslutter Knapskog.