Modellen — et forretningsverktøy

Forretningsmål nås raskere når kommunikasjon og markedsføring er strukturert, strategisk forankret og satt i system.

Vår modell som et forretningsverktøy gir bredere innsikt til beslutninger og skaper varige målbare resultater.

Finn ut hvordan modellen støtter opp under ditt selskaps målsettinger.

Konkurransen om markedsandeler og de klokeste hodene er større enn noen gang.

Gjør måloppnåelse til ditt konkurransefortrinn.

01

Øk close-raten til salgsavdelingen

Forkort beslutningsprosesser og skap forutsigbar vekst.
02

Hold bedre på verdifulle kunder

Den beste måten å vokse er å slutte å miste kunder. Kundelojalitet er lønnsomt for begge parter.
03

Gi HR flere ben å stå på

Gi de dyktigste en grunn til å oppsøker dere uoppfordret.
Vår modell

Akkumuler resultater ved å anvende innsats riktig.

Salg
Reduser flaskehalser i beslutningsprosessene og øk kapasiteten til salgsavdelingen.
Kundelojalitet
Å miste kunder er dyrt og unødvendig. Bruk kapasiteten til å videreutvikle kundeforhold – finn nye behov, lever mer verdi og voks sammen med kunden.
Employer branding
Konkretiser historien som skaper samhold – og skap en arbeidsplass folk vil komme til, og bli værende i.

Skal du konkurrere må du øke kapasiteten

Kompetanse
01
Strategi og rådgivning
Kommunikasjonsstrategi og -plan
Posisjonering
Ståstedsanalyse
Konkurrentovervåkning
Markeds- og konkurrentanalyser
Strategiworkshop
ROI-analyse
OKRs
Innsikt og data
Rapportering
02
Kommunikasjon og PR
Innholdsproduksjon
Pressemeldinger
Medieovervåkning
Selskapskommunikasjon
Finansiell kommunikasjon 
03
Performance markedsføring
SEO
Kampanjer
Rekrutteringskampanjer
Leadsgenerering kampanjer
Google Analytics
Google Tag Manager
04
Nettside og design
Nettsideforvaltning
Webdesign og utvikling
Digital produktatalog
Design
05
Foto og video
Pressefotografering
Kundehistorier
Video til rekruttering
Produkt- og tjenestevideo
06
Teknologi
Spot
Qiro

Finn ut hvordan modellen støtter opp under ditt selskaps målsettinger