Kommunikasjonshuset kjøper seg inn i Hype

Helene Jordbrekk
Hype har siden 2018 levert filmer til sosiale medier til bedrifter på Haugalandet, men nå synes Emil Lønning Krogstad, gründer og medeier, at det var på tide å satse videre.
–     Vi er klar for å ta selskapet til et nytt nivå, så det at K-huset nå kommer inn på eiersiden er ett steg i riktig retning, sier Krogstad – Det vil gi oss i Hype kapasitet til å utvikle tjenestene våre, samtidig som vi får fokusere på det vi er aller best på.

 

Kommunikasjonshuset kjøper seg inn i Hype og har nå majoritetsandel i selskapet med 51%. For å videre utvikle selskapet går daglig leder i Kommunikasjonshuset, Aleksander Knapskog, også inn i rollen som daglig leder i videoproduksjonsselskapet.

Dette er for å fri opp kompetansen videografene i Hype har til ytterlige foto- og videooppdrag. Samtidig gagner dette oppkjøpet ikke bare Hype og deres kunder, men også K-husets kunder.

 

–     Hype er i våre øyne de beste på Haugalandet på det de leverer, og vi ser frem til et tettere samarbeid for dette vil også våre kunder dra nytte av, forteller Knapskog.

 

Knapskog som selv har bakgrunn fra filmproduksjon gleder seg til å utvikle Hype videre, og legger til:

–     Jeg har enormt tro på Hype sitt produkt og ser frem til å jobbe sammen med Emil for å ta selskapet til nye høyder.

Hype fortsetter å ivareta eksisterende og nye kunder under merkevaren deres, samtidig som nye synergier vil vokse frem mellom videoproduksjonsselskapet og oss i K-huset.

 

Utforsk nye digitale muligheter
Snakk med oss

Flere saker

No items found.
Kommunikasjonshuset © 2023
PersonvernPersonvern - Spot